czwartek, 29 grudnia 2022

Świąteczne słodkości z życzeniami ;-)

 

Drodzy ERM-ici z Rodzinami,


jeszcze raz dziękuję za zaangażowanie
 i wkład wspólnej pracy
w Upominki Świąteczne ;-)

Pierniczki oczywiście zostały 
na nasze 
RODZINNE ŚWIĄTECZNE SPOTKANIE,




które odbędzie się 8 stycznia
 /prawdopodobnie od godz. 15.00, ale informację dotyczącą godziny potwierdzę po Nowym Roku;-)/.

Dziękuję też wszystkim, którzy przesyłali mi życzenia,
pamiętałam o Was bardzo, ale przyznam nie miałam jak odpisać...


Dziękuję dziś bardzo serdecznie 
P. Iwonie Urbańskiej z Izą 
i P. Ewie Marzec z mężem i Olgą 
i tym, którzy chcieli ochoczo reprezentować wspólnotę,
ale byli w pracy ;-);-);-)
za bardzo szybką organizację
upominku imieninowego 
dla Pana Wójta. 
To była mocno spontaniczna akcja, 
bo nie wiedziałam o tych imieninach
więc nawet o zdjęciach nie pomyślałam ;-);-);-)
Pan Wójt oczywiście dziękuje wszystkim za życzenia,
kwiaty i Michała Archanioła z modlitwą.