poniedziałek, 27 marca 2023

NIEDZIELA PALMOWA - INFORMACJE - SPOTKANIA

  


DRODZY ERM-ici,

przed nami Niedziela Palmowa.

Podaję kilka ważnych 

informacji !!!




Spotykamy się WSZYSCY /którzy będą w NIEDZIELĘ/

💗w najbliższy piątek - po Drodze Krzyżowej u mnie w Domu.

/Przypominam, że najbliższa Droga Krzyżowa rozpoczyna się
 o godz. 17.00 - pod Dworem Ledóchowskich;
👉przychodzimy pod Dwór o godz. 16.50 z chustami
i ustawiamy się na początku - za krzyżem/

Spotkanie po Drodze Krzyżowej potrwa do godz. 19.00!!!

💗 w najbliższą sobotę - przychodzimy WSZYSCY 
od godz. 13.00 do 15.00 do mnie, do Domu 
/w tym czasie przejdziemy na scenę/ 


JAK NALEŻY PRZYGOTOWAĆ SIĘ
DO NIEDZIELI PALMOWEJ ?

👉 każdy obowiązkowo przynosi LIPNICKĄ PALMĘ 
/dziękuję P. Ewie, która mi taką ofiarowała, bo choć bardzo chciałam nauczyć się
 robić takie Palmy, to mi się to w tym roku nie udało;-(((/

👉 ERM - itki do 3 kl. włącznie przychodzą w białych - grubszych rajstopach, ciemnych - ciepłych butach, spódniczce ze stroju regionalnego - krakowskiego, wianuszku na głowie, czarnej - ciemnej lub białej kurtce-płaszczyku i oczywiście chuście ERM-u.

👉 ERM-itki od 4 kl. do 7 kl.  przychodzą w czarnych - grubszych rajstopach, czarnych ciepłych butach, spódniczce - sukience, czarnej lub granatowej, ciemnej - czarnej kurtce i oczywiście żółtej chuście ERM-u.
Włosy rozpuszczone - spięte na górze - jak w zeszłym roku ;-)

👉 ERM-ici - chłopcy przychodzą ubrani elegancko - galowo
z chustami. 


NIKT NIE PRZYCHODZI - TEGO DNIA - W ADIDASACH!


Proszę zajrzeć na stronę jutro,
prześlę piosenki do nauki na pamięć!