wtorek, 25 kwietnia 2023

Pielgrzymka Rodzin ERM-u ;-) TATA + JA ;-) MAMA + SPA ;-)

 


Chciałoby się, żeby ten nasz wspólny czas
w Krościenku i Szczawnicy trwał i trwał...😀😇

Wyszliśmy ze strefy komfortu,
by dać świadectwo spotkania 
ze Zmartwychwstałym we wspólnocie 😇


...i to był PIĘKNY I RADOSNY CZAS...
ZA CO WAM Z CAŁEGO SERCA 
DZIĘKUJĘ 😀😀😀

PLAN DLA NASZYCH TATUSIÓW 👍


Dziękuję za tak piękne zaangażowanie 
w tworzenie wspólnoty wszystkim TATUSIOM 👋👋👋

Mam nadzieję, że uda nam się zrealizować 
pomysł WYCIECZKI ROWEROWEJ
TATA + JA /Erm-ita/ 😇  /3 lub 4 czerwca albo 17 lub 18 czerwca/.

Szczegóły wyjazdu podam pewnie w drugiej połowie maja!!!
Proszę już zaklepać sobie termin i posprawdzać rowery;-)

PLAN DLA NASZYCH MAM 😀



... a dla MAM obiecane  - SPA + MAMA 😂
cokolwiek to będzie znaczyło😅
w terminach podanych wyżej dla Tatusiów.

/Jeśli w jednym terminie pojedziemy z Tatusiami, to w kolejnym proponowanym będzie SPA dla MAM
/3 lub 4 czerwca albo 17lub 8 czerwca ;-)/.


Dziękuję też wszystkim ERM-itom i rodzieństwu 
za ten wspólny czas
😊😃😅


Filmik z naszej wyprawy już wkrótce ;-);-);-)