poniedziałek, 25 września 2023

RODZINY ODPOWIEDZIALNE ZA WSPÓLNOTĘ ERM -u

 


Serdecznie dziękuję PIĘKNYM MAMOM 👼
które przyszły na URZEKAJĄCĄ KAWĘ 😉
choć oczywiście sprawy organizacyjne całego roku ERM-u,
zajęły nam baaaardzo dużo czasu 🙆

Uwaga! Konkurs dla dzieci ERM-u 😂
Przy kim w Ewangelii występuje,
ta sama liczba,
co naszych mam na spotkaniu???
👇
Wiele mam dopytywało o kolejne spotkanie,
bo nie mogły być w wyznaczonym terminie,
więc może uda się zorganizować kolejne spotkanie
 dla tych, którzy nie byli,
bo wiele spraw naprawdę ważnych,
ale nie obiecuję
🙎
👇
Z roku na rok przybywa nam zadań
i różnego rodzaju spotkań,
a także wyjazdów 👪
dlatego w tym roku wybraliśmy
trzy Rodziny,
które podejmą się organizacji wydarzeń
wspólnoty ERM-u😉
👇
Mam jednak nadzieję, że każdy włączy się 
na miarę swoich możliwości
i zdolności itd. 😎,
bo we WSPÓLNOCIE siła 💪🙏


PP. Iwona i Jacek Urbańscy
przejęli odpowiedzialność grupową 
/informacyjną i organizacyjną/ 


PP. Agnieszka i Marcin Jaworscy 
wspierają PP. Urbańskich 😄
P. Marcin jest skarbnikiem
i organizatorem
wypraw rowerowych 😉,
które może w końcu dojdą do skutku 🙆😄
P. Agnieszka pomaga mężowi 😉
i odpowiada za zgłoszenia wycieczkowe 😊


PP. Ewa i Sławek Marzec
służą pomocą w spotkaniach
artystyczno-integracyjnych😄😉
P. Ewa ogarnia dekoracje i organizację 
wydarzeń w Domu Kultury😉
P. Sławek organizację spotkań 
przy ognisku 😅 i transportu rowerów😉

👇
Oczywiście jest jeszcze sporo osób,
które przejmują poszczególne zadania:
P. Justyna Urbańska, P. Piotr Wnęk - zdjęcia, filmy;
P. Piotr tak prywatnie "wskrzesza" mój sprzęt elektroniczny,
żebym mogła wam zdalnie służyć 😉😀
za co mu BARDZO DZIĘKUJĘ 😇
P. Agata Duśko - odpowiada za plakaty, kartki, zdjęcia;
P. Barbara Czesak - wszelkie formy literackie;
P. Ula Gunia, P. Zuzia Sowińska 
i P. Marta Florek - organizację kiermaszów,
P. Łukasz Goryl razem z P. Marcinem i Sławkiem
organizację wypraw rowerowych.  

Mam nadzieję, że NOWE OSOBY,
jak i te, które są
we wspólnocie ERM-u dłużej
odnajdą się w jakiejś grupie zadań
😊

👼

BARDZO SERDECZNIE 
DZIĘKUJĘ PANI KAROLINIE WNĘK,
KTÓRA PRZEZ TE DWA LATA
BYŁA MOJĄ PRAWĄ I LEWĄ RĘKĄ 
WE WSPÓLNOCIE ERM-u💗💗💗


Dziękuję
za przejęcie
odpowiedzialności za grupę
zwłaszcza w pierwszym roku 
kiedy pojechałam na operację
i potrzebowałam czasu,
żeby wrócić do dzieci;
a także za przejęcie
odpowiedzialności za grupę
w każdą niedzielę, kiedy mnie nie było,
co wymagało ogromnej odwagi i siły 💪🙏