wtorek, 28 listopada 2023

CHORĄGIEW - DZIĘKUJĘ ;-)

 



DRODZY RODZICE,
    choć dzieci podziękowały
Wam w Kościele
za sfinansowanie chorągwi ERM-u,
to ja zapomniałam podziękować
na sali GDK.

Serdecznie dziękuję za to, 
że każda rodzina ERM-u dołożyła się 
do pięknej/eleganckiej chorągwi ERM-u, 
która mam nadzieję,
na długie lata pozostanie w parafii 😇

Dziękuję serdecznie
Panu Tomaszowi Gromali
za przymocowanie chorągwi
i zwrócenie uwagi na to,
że drzewiec koniecznie wymaga renowacji 
/na co ja kobieta, zupełnie nie zwróciłabym uwagi😉/
Dziękuję, że zawiózł drzewiec do sąsiada,
który podjął się renowacji
... i sama nie wierzę, 
że taka odnowa jest możliwa 🙆
Panu Bronisławowi Strugale
podziękujemy sami /przy okazji/
za jego dar dla naszej wspólnoty😊

😇
Dziękuję również P. Łukaszowi Gorylowi,
za to, że jako pierwszy, 
w czasie uroczystego poświęcenia
podjął się opieki nad naszą chorągwią👍

😇
Kilka razy w roku, 
będziemy potrzebowali tatusiów
do niesienia tej chorągwi,
ale przecież jesteśmy wspólnotą
Rodzin ERM-u
i mam nadzieję, że tatusiów 
do tej funkcji nie zabraknie😉
Tak jak ostatnio - w czasie przyjęcia 
chust i krzyży przy dzieciach, 
przenoszenia ławek w kościele
i krzesełek w GDK 
nie zabrakło...
GRATULUJĘ I DZIĘKUJĘ👏👏👏


Co to by było,
gdyby spojrzenia i pomocy "tatów"
nie było...ŹLE BY TO BYŁO 😉😊😁