niedziela, 10 grudnia 2023

NIEZWYKŁY DAR;-) ŚW. MIKOŁAJ

 



DRODZY RODZICE 

DZIĘKUJĘ WAM 

ZA NIEZWYKŁY 

DAR SERCA💗





Święty Mikołaj mnie mocno zaskoczył
i nie bardzo wiem, czy zasłużyłam 
na taki piękny upominek 😎
Czy byłam, aż tak grzeczna
jak nasze DZIECI???😅😂


Od jutra cieplutki i milutki szaliczek
będzie mi towarzyszył często 😍
a Anioł - urszulanka 👼
doskonale odnajdzie się w mojej pracy 😇
... już nie wspomnę o czekoladkach 😅
DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM!


Dziękuję P. Piotrowi Wnękowi
za piękne zdjęcia
z dzisiejszego spotkania dzieci
ze św. Mikołajem
😉😃 
Przy okazji, spotkań z Ks. Proboszczem
proszę podziękujcie mu za te dary😉


Dziękuję dziś P. Agnieszce Maleszak
za ogromną pomoc 💗
ogarnięcie muzycznie całej Mszy Św.
wspólnie z Alą i naszej piosenki
"O Świętym Mikołaju",
której nie mogliśmy w parafii zaprezentować 
w całości, ze względu na brak miejsca itd.
a ERM-ici pięknie się tego
w domach nauczyli👏👏👏
Wykorzystamy jeszcze tę piosenkę
w czasie naszego Przedstawienia 
Bożonarodzeniowego 😉
Już dziś proszę sobie wpisać
do swojego i dziadków kalendarza
termin 7 stycznia 2024 😊👍