poniedziałek, 27 maja 2024

MSZA IMIENINOWA ;-)

 


SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

WSZYSTKIM 

RODZINOM ERM-u

za intencję Mszy Świętej

i Komunię w mojej 

intencji 💗



Ta niedziela niestety połączona
była 
z kiermaszem
i nawet nie miałam możliwości
zaprosić Was na małe "co nieco"😉
Myślę jak to nadrobić 🙆


Dziękuję za piękne życzenia
i bardzo kreatywną-elegancką kartkę😊,
cudowne kwiaty (moje ulubione😉)
które już zdobią Panu Jezusowi ołtarz
w naszej kaplicy 💗


Dziękuję za piękną oprawę
Mszy Świętej 😍
Bez mojej pomocy. BRAWO👏👏👏



Dziękuję tym, którzy uczestniczyli
w dwóch mszach, choć o to nie prosiłam
/...a sama rozproszyłam Was na dyżury😐/


Dziękuję za bardzo praktyczny prezent😂,
który mam nadzieję uda mi się
w wakacje wykorzystać 😉


DZIĘKUJĘ ZA TO,  ŻE JESTEŚCIE 💗

Za każdą POMOC

i troskę o naszą WSPÓLNOTĘ 😇

Za podejmowane INICJATYWY

i ofiarowany CZAS 💗

👇

...to zdjęcie z zeszłego roku,
a my wszyscy dalej młodzi 😂
Na zdjęciu brak nowych Rodzin,
więc trzeba to, w jakimś czasie
nadrobić 😆😂

JEDNOCZEŚNIE
BARDZO PROSZĘ O MODLITĘ 🙏
żebym mogła zawsze prowadzić
Was ...W STRONĘ SŁOŃA ... /Jezusa/😎
niezależnie od napotykanych
przeciwności 😥


...a piosenka dedykowana rodzicom
/bo dla dzieci za stara 😂/

Słowa warte przemyślenia,
nawet na medytację spokojnie się nadają
😍