środa, 26 czerwca 2024

Kiermasz DZIEŃ MAMY I TATY;-)

 



KIERMASZ 

W DZIEŃ MAMY I TATY

TO WIELKIE 

ZADANIE  💗😂😍




Tak się w tym roku złożyło,
że wypadły nam dwie niedziele kiermaszowe,
w szczególnych dniach: 
MAMY I TATY 💗😄

👇

Dziękuję P. Ewie Marzec
za ogarnianie całości pierwszego
i drugiego kiermaszu
💗👏


SERDECZNIE DZIĘKUJĘ 
wszystkim RODZINOM,
które zaangażowały się w nasz KIERMASZ
i tym wyjeżdżającym i tym,
którzy nie wyjeżdżają,
a ciastami /PP. Heród, PP. Bodurka, 
PP. Urbańscy, PP. Czesak/
bądź ofiarami - zakupem ciast
wsparli naszą wakacyjną inicjatywę 👏👏👏

Dziękuję P. Kindze Kozioł - Matlędze
za rewelacyjny pomysł i wykonanie
naklejek zarówno na pierwszy
i drugi kiermasz 😉😍


DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, 
którzy przynieśli
pyszne ciasta i tym, którzy
nie słuchali mnie za drugim razem?
i przynieśli "więcej" niż prosiłam 😂😉👏,
dzięki czemu, ze spokojem wystarczyło 
wszystkim, którzy byli na naszej mszy 😆😉



Dziękuję ekipie pakującej:
P. Ewie Marzec, P. Kindze Heród,
P. Paulinie Goryl, P. Basi Gneli
i P. Kasi Gromali
za zapakowanie ciast
i  
MEDALI NA DZIEŃ TATY 😍


...i tu oczywiście - w MEDALACH💪
 P. Kasia razem z P. Basią 
były bezkonkurencyjne 😂😆


Dziękuję, że i tu mnie nie posłuchałyście 🙈
i zostałyście do pakowania ciast
i medale szybko ogarnęłyście 😉👏💗


Dziękuję ekipom dyżurującym
przy stolikach kiermaszowych 👏👏
Niestety, mam tylko jedno zdjęcie 🙈😕

DZIĘKUJĘ 💗
P. Paulinie Goryl, P. Zuzannie Sowińskiej,
P. Marcie Florek, P. Kindze Heród,
PP. Andrzejowi i Uli Guniom
za ogarnięcie dwóch kiermaszów
i tym którzy mogli być tylko przy stolikach 
na jednym kiermaszu: P. Edycie Paprocie,
PP. Agnieszce i Marcinowi Jaworskim
i tym, którzy czekali w pogotowiu
jakby trzeba, to zawsze gotowi:
PP. Agnieszce i Zbigniewowi Zawadzkim
i P. Ewie Marzec 👏👏👏


MAM NADZIEJĘ, ŻE NIKOGO 
NIE POMINĘŁAM 🙈
...A JEŚLI...
/bo nie było mnie przy stolikach/ 
TO PROSZĘ,
SZYBKO DAĆ ZNAĆ - ZARAZ DOPISZĘ
😉